سرگروه هاي محترم استانها : لطفا پس از تكميل فرمهاي مشخصات هنرستانهاي كشاورزي و هنرآموزان آنرا به ايميل دبيرخانه كشوري صنايع غذايي ارسال نمائيد .

براي دريافت نمونه فرم لطفا اينجا كليك كنيد.

همكاران محترم پيشنهادات خود را در خصصوص نحوه تغيير محتوي دروس زيست، شيمي و فيزيك به صورت تخصصي براي رشته صنايع غذايي و تأليف كتب جديد بر مبناي تغيير محتوي جهت ارائه و بحث در اولين همايش كشوري صنايع غذايي تا تاريخ 90/3/18 از طريق پست الكترونيكي يا فاكس به دفتر دبيرخانه ارسال نماييد. 

با تشكر

 

همكاران محترم پيشنهادات خود را در زمينه افزايش جمعيت هنرجويان رشته صنايع غذايي استان هاي كشور ( و مهارتهاي زير گروه آن ) جهت ارائه و بحث در اولين همايش كشوري صنايع غذايي تا تاريخ 90/3/18 به دفتر دبيرخانه از طریق پست الکترونیک و یا نمابر ارسال نماييد.

با تشكر

 

دبیرخانه صنایع غذایی در نظر دارد بخش آموزش و مقالات مرتبط با رشته صنایع غذایی را در این سایت راه اندازی نماید. لذا درخواست می شود مقالات و مطالب خود را برای بهره برداری عموم در قالب ( word 2003 ) به آدرس پستی ( dsk.razavi@yahoo.com ) الکترونیکی دبیرخانه و یا از طریق مکاتبه ( در لوح فشرده  و در قالب word 2003 ) به این دبیرخانه ارسال نمایید.

لازم به یادآوری است مقالات پس از بررسی، به نام خود فرد در سایت منعکس خواهد شد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 51640
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1